2015. július 30., csütörtök

3. fejezet

Az első napon nem csináltunk semmit. Voltak társasjátékok a termünkben, és azokkal játszottunk. Mást nem tudtunk volna csinálni. Aztán kitalálta Tóth, hogy csináljunk egy partizán-bajnokságot.
- Minden csoport egymás ellen. - mondta, majd felénk, és a rendrakókhoz fordult: - Ti kezdtek!
- Rendben! - vágtuk rá kórusban. A rendrakó csoportból Boti, a barátom, kosarazik, tehát jól dob. Ha valakitől kell félni, akkor az ő. De nálunk ott volt Miki. Ő a legjobb partizánban, úgyhogy ő lett a partizán. Elkezdtük a játékot. Először kidobtam Antóniát, majd Miki dobta ki Kristófot, aztán Sára kiesett, és odament Miki mellé. Onnan dobták az Emese, Benedek duót, majd, mikor mindketten kiestek, a pályára jött Boti, a másik csapat partizánja. Ő kidobta Ágit, és majdnem engem is, csak még időben lehajoltam. Majd passzoltam a labdát Mikinek, ő meg kapásból kidobta Botit. Már csak két élete van! Megint kidobjuk. Egy élet! Majd, miután kidobta Esztert, én kaptam a labdát, és egy jól célzott lövéssel, lábon dobtam. Nyertünk!
- Igen, szép volt! - futott oda hozzám Miki. - Jó voltál. - Én csak mosolyogtam, majd odajött Boti:
- Jó voltál! - mondta, majd nyújtotta a kezét. Kezet fogtunk. Örültem. Az egész ruhaszárító csoport mosolygott, még Ági is, és nála ez nagyon, nagyon ritka.
- Rendben! Most jön a mosó csoport a főző ellen. A tanárok, és Marika néni nem játszanak. - mondta Kiss, majd leült az egyik székre. - Gyerünk! - minden gyerek, aki akkor következett, a pályára rohant.
- Kezdjük! - kiáltotta Levi. Ő is jól dob, de Bogi, András és Veronika nem, tehát könnyű ellenfelek lesznek számunkra. Elégedetten ültünk le a padokra. Elkezdődött a meccs. A mosó csapatból Tamás és Marci jó. Elsőként Melindát dobják ki, majd, viszonzásképpen Veronika is kiesik. A következők: Bogi és Aladár, majd András. Bejön Levi, majd tök lazán mindenkit kidob a másik csapatból. Vicces volt nézni. Bejön a másik csapat partizánja, Marci. Ő sem bír el Levivel. A főző csoport nyert, de csak Levi miatt.
- Ennyi volt mára!
- De tanárnő, mi nem játszottunk! - panaszkodik Anna.
- Tudom, de mivel öt csoport van, ezért mindig van egy, ami nem játszik. - A kukások szomorúan vonultak ki a tornateremből.
- Jók voltunk! - mondta Levi.
- Ja, de mi is! - vág vissza Miki.
- Jól van, jól van! - ti is, mi is. n-e vesszetek össze! - választja el a két fiút Márk és Vilmos.
- Rendben.
- Oké.
Ennek a napnak vége is lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése